Slide Show

Monday 1 August 2011

Happy Fasting!

assalamualaikum..lama ta update. nak crita psal posa tdi maghrib. aku buat agar agar buah~~
tpi ta lah sedap mna pun..ala2 bujang gitu..kajadian tdi mengingat kan aku berbuka posa ngan keluarga aku di kampung. tdi member aku msak nasi.tpi sebnar ta msak pun..lupa nak tekan suis.mmg msak la kan nasi tuh(deee). dah la lmbat berbuka lauk pun kelam kabut aku prepair..bila kejadian mcm nie berlaku..
aku t'igt kluarga aku..klau aku buka puasa. mama la yg buat kan..aku tolong ja lah...

tpi di kolej aku berdikari sendri..bgun sahur sndri,puasa ngan kwan kwan,suma tuh mengajar aku tuk jdi lebih dewasa(nie ayat ta leh blah..jgn tiru).kadang aku pun seday gak bila buka puasa jak ta da kluarga d sisi..tahun lepas pun sama..tpi tahun nie aku akan balek lah weyh..wa msih igt lgi wa punya tembuni d mna..haha..
apa apa pun selamat berpuasa dri saya dan kwan kwan kolej...
(ucapan la plak..)hahaha..

much LOVE

No comments:

Post a Comment