Slide Show

Sunday 16 October 2011

Kenapa Dadi Macam Nie?

aku nak straight to the point.

mgkin ini karma bagi aku.aku tggal kan org yg aku sayang tnpa apa alasan yang kukuh.
then aku rapat pulak dgn org lain.tpi sumpuh niat aku bukan tggal kan die kerana pmpuan lain.
ntah la..pmpuan tuh yang nak rapat dengan aku.niat aku mmg nak kwan dengan die.
tpi bile lame2 laen plak prasaan aku nie.aku rse bersalah dgn ex aku.

ta sangke plak pmpuan tuh tipu aku.die dah blik ngan balak die.
die ta bgitau pun.aku tau die org laen.mgkin karma bgi aku.
tpi die still nak text ngan aku.minta maaf dgn aku.still syg aku.rindu aku.
i dont get it.knape die berkelakuan mcm tuh?
please let me go!i can stand like this any more!

NUROL KHUSNA BINTI MUSNI.
aku nak bgtau ckit nie.. :-
biar pun kau buat aku menangis setiap malam
biar pun kau buat aku kecewa patah hati tiap detik
biar pun kau buat aku macam orang yang tak tentu.

mgkin sbb itu lah aku akan igt kau sampai bila bila..

4 comments:

  1. jadi hati kau singgah lagi dekat dia ?

    ReplyDelete
  2. s a b a r !
    apa yg jadi msti ad sebab..
    think positif.. :)

    ReplyDelete
  3. ade sebab kenape jadi macam tuhh kann .

    ReplyDelete
  4. ntah la!
    just forget it!
    im lose!

    ReplyDelete