Slide Show

Thursday 5 January 2012

Hobi Hobi Hobi

Salam.
lama ta update.biar lah aku update belog aku nie pasal hobi.Bila bercerita pasal hobi ramai yang tak sangka yang hobi aku memasak.Setiap kali aku introduce diri aku dan cerita pasal hobi,ye "hobi saya memamsak".Bagi pendapat aku hobi nie suatu kerja yang kita buat pada masa lapang.So,aku tak suka bila orang suruh aku masak then aku tak nak.Keluar ayat macam nie "kata hobi memasak!". S T O P ! ! aku memasak bukan untuk korang!aku memasak untuk masa lapang aku!Aku tak nak masak hari hari sebab ia akan bertukar menjadi kerja harian aku,dan bukan nya hobi lagi.

I cook For Fun!
tapi aku masih belajar lagi untuk memasak lagi hebat
tapi tak sehebat chef wan la!

ayam masak kicap


Agar agar laici
makan makan makan

No comments:

Post a Comment